Képviselőtestület választás a 2020-2025 időszakra

Az egyházközségi képviselő-testület a plébános gazdasági és lelkipásztori feladatainak ellátását segítő, valamint a plébános és a hívek kapcsolatát előmozdító (közvetítő) szolgálatot lát el. A képviselő-testület a plébániához tartozó hívő közösség egyetértésével (választás) és a megyéspüspök jóváhagyásával működik. A képviselő-testület semmilyen kérdésben nem dönthet, fő feladata a tanácsadás: segíti a plébánost a hívek igényeinek és kéréseinek megoldásában, közreműködik a nem lelkipásztori feladatok ellátásában (rendezvények, plébániai események, közösségi alkalmak megszervezésében, lebonyolításában).

Képviselőtestületi választás menetrend

 

 
Sorszám Név Idő 2020. Tevékenység
1. Jelölési szakasz 02. 26–03. 08. 22.30 A templomban kihelyezett jelölőlapokra lehet felírni a javasolt hívek nevét,
e-mailes vagy telefonos elérhetőségét.
2. Jelölt állítás 03. 09–03.16 Az ajánlott jelölteket felkérni, hogy fogadják el a jelölést
3. Jelöltek bemutatkozó anyagának gyűjtése 03. 17–03. 23 Minden jelöltet megkérünk, hogy egy max. 750 karakteres (szóközökkel) leírást küldjön be egy fényképpel kiegészítve az iroda@szentimre.hu címre 03. 23-ig.
4. Jelöltek bemutatkozása 03. 24–04. 04. A plébániai honlapon illetve a templom előterének üvegajtajára kikerülnek
a bemutatkozó anyagok
5. Szavazás 04.19–04. 26 A szavazás a templom előterében lesz, ahol urnákba lehet bedobni a lapokat. Ezeket rendszeresen ürítjük.
6. Szavazatszámlálás 04. 27–05. 07  
7. Eredményhirdetés 05. 08–10 A megválasztott képviselők névsora
(20 fő) kikerül a hirdetőtáblára